Pasar Yang Menjual Keperluan Pemujaan Yang Terbesar Di Dunia

Saturday 16 February 2013 0 comments

Pasar Akodessewa Togo diiktiraf sebagai pasar yang menjual keperluan pemujaan yang terbesar di dunia, tempat di mana pengamal ilmu hitam boleh mencari apa-apa jua yang mereka perlukan untuk upacara mereka.

Amalan sihir bermula di Afrika Barat, sebelum dibawa ke Amerika oleh hamba-hamba tersebut, dan di negara-negara lain seperti Togo, Ghana, atau Nigeria. Ramai orang percaya pengamal ini boleh menyembah roh dengan upacara aneh mereka dan menyelesaikan masalah mereka dengan menggunakan bahagian-bahagian haiwan dan azimat yang aneh.

Pedagang Voodoo mempunyai produk bahagian dikumpulkan dari seluruh Afrika Barat dan tidak kira masalah anda ia terikat di sisi undang-undang untuk mempunyai sesuatu untuk anda.

Mereka mendakwa mereka boleh membantu semua bahagian di dunia, dan apabila seseorang mempunyai masalah dan kehabisan pilihan mereka datang untuk Akodessewa untuk mencari penyelesaian.

Pasangan yang tidak boleh mempunyai anak, penjaga gol yang mahu melakukan keajaiban dalam perlawanan bola sepak, orang-orang yang mahu stamina tambahan untuk menjalankan maraton, mereka semua boleh membantu di pasar sihir terbesar di dunia. 

Apa yang diperlukan adalah serbuk hitam bahagian dibuat dari tanah sehingga bahagian-bahagian haiwan dan herba yang telah disapu ke bahagian daging "pesakit".























0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...